Costa Rica - Reisverslagen van sterre zwaanenburg - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslagen van sterre zwaanenburg - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Ik ben voor 4 maanden richting Costa Rica vertrokken om spaans te leren maar ook om mijn steentje (al is het dan een heel kleintje) bij te dragen aan de wereld. ofterwijl ik ga vrijwilligerswerk doen.

vrijwiliigerswerk:
ik zal 3 maanden lang werken op een school genaamd het Circus.
op deze school zal ik kinderen drama lessen geven aangezien dat mijn grootste passie is.

maaar eerst spaans leren want anders red ik het niet!

Recente Reisverslagen:

22 November 2017

laatste weekjes.....

05 November 2017

Travel is the best way to learn

23 Oktober 2017

welkom in san isidro

14 Oktober 2017

Bye Bye, San Jose

04 Oktober 2017

vliegen als een superwoman
sterre

Hoi, leuk dat je een kijkje neemt op mijn reisdagboek! Dit dagboek is vooral bedoeld voor vrienden en familie maar iedereen is welkom. Op het moment studeer ik in Finland maar ik heb al eerdere reizen naar Costa Rica gemaakt. Nieuwsgierig geworden? neem dan vooral een kijkje

Actief sinds 13 Sept. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7209

Voorgaande reizen:

09 Januari 2020 - 30 Mei 2020

Studying abroad Turku

03 September 2017 - 01 Januari 2018

Costa Rica

Landen bezocht: